Translate

Monday 21 January 2013

Semakin Hampir

PRU 13 semakin hampir. Sungguhpun aku tak 'involve' dengan mana-mana parti politik tapi sebagai rakyat Malaysia yang sayangkan tanah air tumpah darah, aku ikuti perkembangan politik. Sebabnya, apa saja yang berlaku dengan politik tanah air akan memberi kesan secara langsung kepada seluruh penduduk Malaysia. Tak terkecuali aku. Aku tak akan berkempen untuk mana-mana pihak.Aku cuma rakyat biasa yang mempunyai akal fikiran, hati budi. Mana yang baik bagi aku tak semestinya baik untuk orang lain. Apa pun yang aku harapkan kepada yang bertanding,'be a gentleman'. kalah menang adat pertandingan. Biarlah bertanding secara jujur. Anda semua akan dinilai oleh masyarakat. jujur, walaupun lambat kesannya tetapi berpanjangan. Khianat, lambat laun akan tersungkur menyembah bumi.Selamat Bertanding

No comments: